e

Monday, April 30, 2012

Terima Kasih Mr. Ben


Salam semua~ Entri kali ni bukanlah entri penyertaan segmen terbaru dari Mr. Ben, tapi ditulis sebagai tanda penghargaan aku kepada blogger tersohor ni sebab selama ni, dari beberapa segmen2 beliau yang terawal aku sertai, aku dapati sejak itulah blog aku makin dikenali dan dikunjungi oleh blogger2 lain. Bukti nya, dari jumlah komen2 yang ditinggalkan oleh mereka yang makin meningkat saban hari. Berkesannya segmen2 itu, apabila satu demi satu blogger yang baru aku kenali melawat ke blog aku- kerana menerusinya (segmen2 beliau) bloger2 ni berpeluang berkenalan di antara satu sama lain.

Bloglist Rakan Blogger BEN ASHAARI pun akan berakhir hari ni (kalau tak silap aku lah).. Thanks sangat sbb selama sebulan lebih tu, blogger2 berpeluang memperolehi trafik dari blog beliau. Kiranya memang membantu mempromosikan lagi lah blog kami, nak2 lagi blogger picisan macam aku.

Dan satu hakikat yang aku tak dapat nafikan, fikiran aku juga telah diracuni & dirosakkan oleh Mr. Ben nih!! Tentang apakah itu, insya Allah nanti aku ceritakan di dalam entri yg lain.. Hehe.. Tapi jangan risau, pikiran aku telah diracuni dengan benda yg positif, buka negatif ;)

Oh ya.. Mr Ben sebenarnya dah follow blog aku ni.. & aku belum sempat untuk mengucapkan terima kasih untuk itu.. Dekat dua bulan dah kot dia follow blog ni, tapi aku tak ingat nak tunjukkan penghargaan pun.. ( hampeh nye budak.. berlagak ko ye.. :p ) TERIMA KASIH MR BEN!!



Dalam entri ni juga, aku nak tolong promote beliau untuk DiGi WWOW Internet For All Award. Korang semua boleh mengundi beliau di SINI. Sekadar menunjukkan penghargaan kita kepada kesudian beliau dalam menjadi orang tengah mempromosikan blog2 kita selama ini~ Jadi jom semua, kita pakat2 adik kakak undi Mr. Ben!!


Korang leh klik banner di atas juga ;)

5 comments:

  1. CONGRATS :)

    BLOG ANDA MEMANG MENARIK...

    ReplyDelete
  2. yes,,sokong abg ben,huhu
    dan juga anda..=)

    ReplyDelete
  3. betul tu... blog sy pun lebih dikenali slps menyertai segmen2 abg ben.... thankz abg ben... :)

    ReplyDelete
  4. kene camtu la kan, bila dah pames, kene memberi pulak pada yang lain, :) Nway, YM dah vote Ben. :)

    ReplyDelete
  5. mmm
    nampk gaya kne join gak segmen abg ben nie nnti.

    ReplyDelete