e

Wednesday, September 16, 2009

Kek Lapis oo Kek Lapis~


Tengoklah, adik yg jual kek lapis kat waterfront tu kene serbu dgn dak2 nih :p

Sehari sebelum aku balik Kelantan, aku ikut Mazlina & the geng cari Kek Lapis lagi. Mulanya kami ke Kek Lapis Dayang lepas sekolah, tapi kek2 kat situ dah habis. Patutlah aku tengok pengunjung2 yg masuk td keluar tanpa bawak apa2. Hmm~

Kemudian kami ke waterfront. Hmm mmg kene serbu lak dgn dak2 nih. Disebabkan banyak sgt permintaan, adik yg membuka meja jualan tu bawa kami ke kedainya yg terletak di belakang & tunjukkan stok2 kek g ada~ Laaa.. ada kedai rupanya. Cantik, baru je dibuka.


Pilih kak, pilih~


Kak Haslina dah macam model Kek Lapis~


Kak Tim, Ustazah, Anje Mazlina & Kak Haslina


Yang ni pek mini, lebih kpd sampel utk dicuba

Okeh. Kalau kira2 balik, ada 21 Kek Lapis yg aku kene bawa balik Kelantan~ Banyak tuh!! Jenuhlah nak membawaknya~


Swiss Roll ni Kak Rusni kirimkan pd aku utk diberikan pd Kak Haniza di Kelantan


Ni untuk abang aku, beli kat kedai tu ptg td


Ni lak yg dipesan oleh mak cik ku di KB


Ini untuk dibawa pulang ke rumah kami di kampung~ best!


Tu diaaa~ Huhuhu

1 comment: