e

Saturday, January 28, 2012

CATurday Mood (er.. also known as Saturday.. hehe)

Nota: Aku dah lama tak panggil Sabtu tu Saturday.. heh2

Aku sukakan mood Caturday, setiap kali bangun pagi, rasa rileks & menenangkan je. Kalau boleh nak tidur je merehatkan badan selepas penat bekerja 5 hari. Aku anggap itu terapi. Berbeza pula dgn hari Ahad.. Bagi aku mood hari Ahad tak sebest hari Sabtu ni. Nak keluar jalan2 hari Ahad pun tak ada mood. Korang lak rasa macam mana?

Cakap pasal jalan2, jom! Kita keluar jalan2 ambil angin di pagi Sabtu neh!

10 comments:

  1. saya keje separuh hari pada hari ini..ahad je cuti~

    tak best~

    ReplyDelete
  2. alar.. tak best nye..

    klu mcm tu, keluar jalan2 lps kerja d hari sabtu.. tenangkan fikiran :)

    ReplyDelete
  3. sy hari sabtu & ahad memang cuti...
    selamat beristirehat...

    ReplyDelete
  4. selamat beristrirehat Masz.. ni lah peluang terbaik melapangkan fikiran dr hal2 kerja

    ReplyDelete
  5. esk dya exam..xdapat nk beristirehat.huhuh

    ReplyDelete
  6. la. klu mcm tu, next time lah k beristirehat dgn baik :)

    ReplyDelete
  7. yup tdo itu terapi..tapi jangan terlebih tido....jum blogwalking...^^

    ReplyDelete
  8. terlebih tido, itu penyakit.. ;)

    ReplyDelete
  9. hehe suka sabtu dan ahad sbb boleh buat apaaaa je. ^^

    ReplyDelete
  10. amboi Nia.. mentang2 lah student lg.. jgn lupe tlg Ma & Ayah masa hjg mgu ek ;)

    ReplyDelete