e

Monday, February 13, 2012

Tersuka lagu Korea ni lak

Skrg ni aku suka sgt pasang chanel Hitz 703 705 kat Astro, saja nak layan lagu sampai tertidur. & tetibe 1 malam aku terdengar lagu artis Korea ni. Dah lama aku suka lagu ni, cume tak tahu tajuk je masa tu nak cari. Tapi versi yg aku dengar malam tu versi bahasa Jepun. (biasa dah artis Korea tembusi pasaran Jepun dgn mengalih bahasakan lagu diorang). Memang lentok je dengar time nak tido :)



Ni versi Korean yang asal~



Tp apepun, aku sukekan Japanese version lagi kot. Hehe.. Bukan ape, aku lebih terbiasa dgn bahasa Jepun dr Korea.. ;p

11 comments:

  1. Dah lama Folo sini. Menarik jugak blog ni. Keep blogging k!
    Jemput la baca entriku ini
    http://awieomar.blogspot.com/2011/04/10-perkara-berkaitan-dengan-hijau.html

    ReplyDelete
  2. hehhe anak saudara i suka lagu korea.. nyanyi pun dah macam.. tapi tak taulah sebutan betul ke tak.. hehe

    ReplyDelete
  3. Awie~ Done follow! sorry lambat giler bls kunjungan

    Kiki~ takpe sebutan tak betul pun, mana tahu esok2 dh besar dia pandai ckp korea, kan? pupuk minat sjk kecil.. hehe

    ReplyDelete
  4. salam cikgu.. Hitz Channel 705 larh..AFC yg 703 tue..hehe..nt kene sue kt Astro xpsl lak..[gurau2 jep]
    cikgu try dgr lagu 'haru-haru' dari bigbang..peberet nur..(sje nk share..) :D

    ReplyDelete
  5. ayarkk... leh tersilap lak..hehe.. tp Zam mmg suke afc gak.. hehe.. ok thanks Nur Chahaya ;)

    P#eonix~ ok nanti Zam terjah ;)

    ReplyDelete
  6. wah suke korea ek .. hihi .. adik sy suka sgt ngan korea smpai penuh lagu korea dalam hp .. hp mak skali .. adehh ..

    ReplyDelete
  7. Haha bro, minat girls' generation jugak ke? btw nice blog :D

    ReplyDelete
  8. hohoh
    Girl generation..
    aku mmg minat Gee nie..
    tmbh2 yg nama soo young tu..
    berambut pendel ala2 tomboy:)
    kawaiii~

    ReplyDelete
  9. Hanif~ Samelah, dulu Zam minat kumpulan tu sbb lagu Nobody ;)

    Fiza~ sampai hs mak pun jd mangsa dia simpan lagu korea ae? hehe

    Hazril~ Thanks :) Zam suka lagu diorang ni je :))

    Shark~ baru kenal kumpulan ni minggu lps.. tp leh cam la sape yg Shark maksudkan tu :)

    ReplyDelete
  10. Saya pon minat girl generation....saya suka sangat
    Sooyoung dengan tiffany,yuri

    ReplyDelete