e

Monday, May 28, 2012

Dia Tunggu Aku Balik Sampai Tertidur..


Lewat malam semalam, dia masih berjaga sebab nak ikut Tok Bah nya ambil aku di stesen ERL Putra Jaya. Beberapa kali dia beria2 mengajak ayah aku, katanya "Jom lah Tok Bah, ayah Ngah dah sampai dari Sarawak tu.." Memang aku biasanya ambil bas & ERL dari LCCT untuk ke Putra Jaya, cuma malam tadi aku lewat sikit. Letih menunggu, akhirnya dia tertidur dulu sebab aku masih belum sampai di LCCT pun waktu tu. Nak dikejutkan tak sampai hati, jadi ayah aku pergi seorang waktu aku hampir sampai ke stesen ERL Putra Jaya. Sampai je aku di Serdang, aku tengok dia masih tidur. Tak apalah.. Hot Wheels yang aku belikan untuk dia di airport Kuching, aku letakkan di sebelahnya sebelum dia terjaga di waktu paginya...

7 comments:

  1. alahai... ciannyer anak buah tu... xpe ayah ngah bw present tu... hehehe

    ReplyDelete
  2. ololo..sweetnya..mesti dia makin syg dgn pak ngah dia ni..

    ReplyDelete
  3. hm, cantik hot wheels....salam, nk mintak tlg bleh x ? bleh x tlg komen kt http://ladygreen3011-ayuni.blogspot.com/2012/05/jawi-malaysia-heritage-treasure.html tentang kepupusan tulisan jawi. Komen hny digunakan utk pembelajaran sbb lecturer nk tgk pendapat blogger, thanx ek....

    ReplyDelete
  4. salam kenal dan dofollow sini..

    untung dapat pak ngah yg ensem dan baik hati...

    ReplyDelete
  5. makin sayang la kat pakcik dia tu..
    rindu sangat da kat pk cik dia .
    tunggu sampai tertidur

    ReplyDelete
  6. ala sweetnya pakcik dia ni..mesti comel anak buah kesayangan 2 kan

    ReplyDelete