e

Saturday, May 26, 2012

KEK LAPIS: Buah Tangan Untuk Balik Esok


Esok nak balik KL, pukul 9 malam tadi baru aku keluar cari kek lapis untuk buah tangan.. Nasib tak perlu pergi jauh mencari, sebab jiran selang sebaris rumah ada buat bisnes jual kek lapis.. Sejak 2 tahun lepas, memang aku beli kek dengan dia, setiap kali nak balik bercuti & raya.. & adakalanya dia tak lokek bagi aku percuma sebiji kek, macam tadi.. Aku cuma nak beli 5, tahu2 dia murah hati nak bagi lagi sebiji percuma.. Hehe.. Sayang kek Famous Amous yang pertama aku cari masa mula2 sampai tadi dah tak ada stok.. Yang ada pun dah di tempah awal2 oleh orang lain.. Mujur ada kek Coklat Keju sebagai ganti.. Kira boleh lah tu ;)

8 comments:

  1. sedapnye kek lapis..teringat2 pulak.last mkn, masa raya last yr..huhu

    ReplyDelete
  2. dah lama tak makan kek lapis.
    dulu abg saya keje kat kuching,dia selalu bwk balik kek lapis.
    bila da tukar tmpt keje,smpi skrang tak merasa..

    ReplyDelete
  3. hehe sedapnyer...lapar plak di tgh2 mlm ni haha

    ReplyDelete
  4. sedap juga kek Sarawak ke tu?

    ReplyDelete
  5. tag anda

    http://yayahnasake.blogspot.com/2012/05/segmen-dalca-bloglist-june.html

    ReplyDelete
  6. Kek lapis hanya orang sarawak jer pandai buat dan cantik...hemmmm
    lama tak makan!!!

    ReplyDelete
  7. Kek lapis..oh kek lapis..come to papa meh...yum2..hahah

    ReplyDelete