e

Sunday, May 27, 2012

GAYA SANTAI KU.. By Mak Dara


Ternampak entri Mak Dara ni tadi, jadi rasa nak join juga.. Baru berpeluang online sebenarnya ni, lepas seharian kat kelas OUM. Mak Dara minta blogger letakkan imej dan gaya santai mereka, jadi ini yang aku nak kongsikan~


Aku selesa dengan hoodies kalau keluar berjalan2 dengan kawan @ seorang diri.. Senang, kalau nak masuk shopping mall & tengok wayang lepas tu, tak lah kesejukan.. Kebetulan sekarang ni kat airport Kuching pun aku pakai hoodies biru ni (antara hoodies kegemaran aku).. Aku tak leh tidur dalam flight kalau sejuk.. Kira praktikal penggunaan hoodies ni bagi aku :)

Itu je.. SOryy entri simple giler.. Hehe.. Btw Thanks Mak Dara :)

3 comments:

  1. hohoh
    mat hoodie ler nie
    aku pn nk join gok ler:)

    ReplyDelete
  2. tankiuuuuuuuu sbb sudi join segmen mak dara ye..mmg santai dan selesa gaya eny ni.. nntkan entry special mak nnt ya...

    ReplyDelete
  3. Salam Zamani.. Ini entry special dari Makkk... ;)

    http://www.bicaramakdara.com/2012/05/gaya-santai-blogger-pilihan-mak-dara.html

    ReplyDelete