e

Friday, September 28, 2012

SEGMEN E'RAZ FADLI: BLOGWALKING

MASA UNTUK BLOGWALKING: E'RAZ FADLI





Ini adalah segmen ke 4 dari blogger kacak |E'RAZ FADLI| yang Zam sertai sejak pembabitannya dalam dunia blog akhir tahun lepas. Beliau ni memang antara blogger yang aktif, & setiap hari Zam akan terjah ke blognya- bukan sekali dua, tapi banyak kali~ Sebab blog akan di update setiap hari dengan kerap & entri2 yang disediakan memang menarik! (Dah tak ada kerja agaknya Zam ni.. Haha). Ok lah, tanpa membuang masa, Zam juga nak jemput korang untuk sertai segmen ni, kerana selain dapat berkenalan dengan blogger lain, jika bertuah korang juga berpeluang mendapat HADIAH TOPUP & mungkin juga HADIAH MISTERI lain~!

Syarat segmen ni mudah saja, & untuk info korang boleh terjah ERAZFADLI.COM dengan hit banner di atas, ok! Saudara E'raz Fadli juga berharap korang boleh membantunya dalam mendapatkan Baju Melayu dari SAIFUL SIN DESIGN sempena AidilAdha ini dengan LIKE pada pautan Facebook INI.


Pada yang berminat & bakal menyertai segmen ini, SELAMAT BERSEGMEN diucapkan!


4 comments:

  1. terjah dari segmen BW yg sama.. salam ukhwah..jom follow back ! :D

    ReplyDelete
  2. Hye.. dri segmen yg sme ^^ ..
    done follow u..
    visit my blog ea..
    klu sudi follow la skli ^^

    ReplyDelete
  3. Salam dear.. Awesome blog! Pandai u design.=) Lets visit this page http://dliajanediary.blogspot.com/2012/09/gadis-bermata-cantik-antara-peserta.html?spref=fb untuk support saya dalam modelling!=)

    ReplyDelete
  4. dari segmen yg sama
    jom ke blog saya.. :)

    http://dikbi.blogspot.com/2012/09/segmen-eraz-fadli-blogwalking.html

    ReplyDelete