e

Thursday, November 1, 2012

AFIQ AZMI DIGANGGU PANGGILAN LUCAH & SEKS DARI GOLONGAN GAY!

PENGAKUAN AFIQ AZMI (PEMAIN KELANTAN): TERIMA PANGGILAN LUCAH & SEKS DARI GOLONGAN GAY!!




Baru beberapa hari lepas, Zam terbaca di blog ERAZ FADLI kisah mengenai AFIQ AZMI- Pemain Bola Sepak Kelantan yang dicop 'gay' hanya kerana berperwatakan jambu. Kali ini menerusi MURAI.COM, sekali lagi pendedahan dibuat oleh Afiq Azmi dimana beliau sering diganggu oleh LELAKI GAY dengan PANGGILAN LUCAH sepanjang menetap di Kota Bharu. Memetik kata-katanya menerusi MURAI.COM:

"Sejak saya menyertai pasukan Kelantan, saya kerap menerima panggilan lucah dan seks dari golongan lelaki gay. Saya pelik sangat macam mana dia orang semua boleh dapat nombor telefon saya."

 "Saya bukan nak kata saya ini baik atau apa. Terus-terang, saya ini seorang lelaki yang kurang bercakap dan pemalu. Saya jarang nak tegur orang lain. Apatah lagi nak melemparkan senyuman kepada wanita. Mungkin disebabkan itulah, orang cakap saya ini gay. Saya pun lebih ramai kawan lelaki dari perempuan."

Apa yang dapat Zam simpulkan, lelaki yang berperwatakkan pendiam, pemalu, ditambah pula dengan wajah yang 'jambu' & segak pasti tidak dapat lari dari dilabel dengan 'istilah' yang tidak menyenangkan seperti ini. Mungkin apa yang menguatkan lagi tanggapan orang ramai terhadap Afiq Azmi kerana beliau mempunyai lebih ramai rakan lelaki berbanding wanita, seperti apa yang diakuinya.

Apapun, sebenarnya kita tak dapat menilai sepenuhnya seseorang itu hanya dari pendapat kita setelah melihat luaran & sifatnya. Sebab soal hati & perasaan ini, bukan sesuatu yang mudah untuk ditafsirkan & dinilai, kan?

10 comments:

  1. ssh jgk bila dh salah faham cengini..

    ReplyDelete
  2. org ensem mmg jadi tumpuan golongan tu...

    ReplyDelete
  3. Mcm2 btol la sknag ni...huhu pompuan /lelaki bleh plak berebut..hehe...

    sabar la afiq...

    ReplyDelete
  4. makin berleluasa plak gay kat mlaysia ni...adessss

    ReplyDelete
  5. saya tahu serba sedikit mengenai kisah sebenar mengapa afiq dituduh gay..saya dapat maklumat,yang sebenarnya selama afiq dikelantan afiq ada berkawan dengan ssorg yg dikatakan lelaki lembut/gay yg merupakan seorang VIP dtgnya dari keluarga berada dan tersohor dikelantan..sy mendapat pengesahan ini apabila mendapat tahu yg afiq pula sering dijemput dengan kereta mewah sejak mengenali lelaki itu..

    ReplyDelete
  6. ada pula yg mengatakan nombor jersey afiq untuk beraksi bersama red giant musim depan ada kaitannya dengan nombor kenderaan mewah yg dimilik lelaki/gay tersebut..

    ReplyDelete