e

Saturday, January 5, 2013

Segmen 2013 | Tambah Trafik Tambah Follower



Blogger HASRUL HASSAN yang popular menerusi HASRULHASSAN.COM, sebuah blog pendidikan buat blogger yang sering memaparkan panduan menulis buat para blogger telah menganjurkan satu lagi segmen terbaru, Segmen 2013 | Tambah Trafik Tambah Follower. Ia terbuka kepada semua blogger, & pada yang berminat untuk menyertai, anda boleh hit pada banner atau pautan yang Zam sediakan diatas ya :)

Blog Zamani 84 merupakan sebuah blog hobi, dan kebanyakan entri yang disediakan berkisarkan tentang perkara-perkara yang Zam suka lakukan, terutamanya fotografi. Biasanya, Zam akan menulis entri mengenai hasil fotografi jurukamera lain, terutamanya melalui fotografi perkahwinan artis yang dihasilkan oleh mereka. 

Zam tidak lupa juga untuk berkongsikan hasil fotografi Zam sendiri, terutamnya yang mempunyai kaitan dengan tajuk entri yang ditulis pada hari tersebut. Contohnya, jika Zam menulis tentang STATUS HALAL TUTTI FRUTTI, Zam akan letakkan gambar TUTTI FRUTTI yang Zam ambil sendiri. Dan begitulah juga untuk kebanyakan entri lain.. Itu salah satu cara bagi Zam untuk mendapatkan kepuasan dalam berblog & pada masa yang sama, mendapatkan kepuasan dalam fotografi ('',) 


10 comments:

  1. salam.. singgah ke sini dari segmen yg sama.. ^_^

    ReplyDelete
  2. wsalam~ :) thank sb datang :))

    ReplyDelete
  3. http://akudiadankamu-adanesz.blogspot.com/2013/01/tambah-trafik-tambah-follower-2013.html jemput siggah...

    ReplyDelete
  4. insya Allah adanesz :) thanks sb dtg ye

    ReplyDelete
  5. halo bro..
    hmm..good luck bro ye..
    apa pun aku support

    ReplyDelete
  6. Salam, saya dtg dari segmen yg sama. Done Follow, BW ,& Komen entry awak ni :) Jemput ke blog utk komen di entry segmen yg sama ye. thnxx XD

    >>> http://aderakukeysah.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-trafik-tambah-follower.html

    ReplyDelete
  7. Blogwalking kat sini,

    Dah follow awak dah..

    Jom follow saya kalau belum,

    http://angellovesoldier.blogspot.com/2013/01/tambah-trafik-tambah-follower-2013.html

    ReplyDelete
  8. cik lynn datang dari segmen sama & mmg dh follow sini...

    jom jalan2 blog cik lynn =)

    http://lynnlinda.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. As-Salam. Terasa puas membaca setiap ayat yang ada dalam entri ni. Terima kasih kerana sudi join segmen bro ... dan menunjukkan minat mendalam dalam fotografi. Cubalah berguru dengan Darren Rowse ...:)

    ReplyDelete