e

Wednesday, February 27, 2013

Andai Kewujudan Ku Satu Kesalahan..


Andai kewujudan satu kesalahan, mana tempat ku di dunia ini?

21 comments:

  1. oh.....
    ni memang salah ni.
    don't try try again and
    no try try..
    kan kan nini kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiii
      tak tau ke?
      kamu follower dia juga kan..
      dia ada MOTIVASI PAGI
      akak selalu baca. it's great!

      Delete
    2. oo yeh.. haha .. ingatkan siapalah td

      Delete
  2. giler ape buang anak mcm sampah??sedangkan anak kucing pun tak sanggup nak buang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg tak ada perasaan, tak ada pemikiran waras

      Delete
  3. naluri seorang ibu,bila melihat gmbr cam ni mesti nangis..sedihnyer..:(..pagi2 dh berair mata..:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. org yg buang tu mmg takde naluri keibuan.. huhu

      Delete
  4. adoiiiii....kesiannya baby tu......

    ReplyDelete
  5. sape yg buang bby ni mmg tak layak bergelar manusia lg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana hilangnya perikemanusiaan tu kan..

      Delete
  6. tak sanggup nak tatap dua kali..betapa kejamnya manusia..betapa rakusnya membuang bayi yg tak berdosa...... zalim sangat...

    ReplyDelete
  7. kalau tegakkan hukum ALLAH nescaya selamat kita...jangan sekali2 terlebih pandai dari ALLAH...DIAlah yg menciptakan kita jadi DIAlah yg mengetahui sebab musabab...

    ReplyDelete