e

Tuesday, February 5, 2013

(Gambar) Comel! El Salina Jadi Dayang Senandung!

Sejak tertengok iklan sedutan episod Setia Hujung Nyawa di minggu akhir, Zam ternanti-nanti nak tengok ElSalina jadi Dayang Senandung. Cam comel je bila dia cakap dalam nada suara yang lain "saya akan jaga awak sampai hujung nyawa!". Sweet gileer.. Di bawah ni, gambar yang Zam ambil sewaktu babak tu dimainkan tadi.. Paling tak boleh blah, muka Zain~ bahagia giler! Haha









LAGI ENTRI BERKAITAN!

Evolusi Rambut Zain/Amar Asyraf Pelakon Setia Hujung Nyawa (3 Gambar)


8 comments:

  1. Hahaha lucu sangat muka El hitam macam tu, sampaikan Datin pun tak perasan.

    ReplyDelete
  2. alaaa ! terlepas part nie lahh ! hurmm , ruginyaaaa....

    ReplyDelete
  3. hehe lucu ble tgk pic ni. Comel je El... :)

    ReplyDelete
  4. tergelak habis kiotrang satu rumah tengok part ni.hihihi.

    ReplyDelete