e

Thursday, February 21, 2013

PERMINTAAN MENGARUT SEORANG PENGIRIM DI AKHBAR!



Petikan diatas adalah perkongsian dari seorang rakan Zam di FB. Dimanakah relevannya permintaan di atas, Zam serahkan pada anda untuk menilai. Apapun, terdapat satu kenyataan balas yang lebih menarik ditujukan kepada pengirim diatas dari seorang guru, & menjadi perkongsian hangat di FB. Untuk membaca kenyataan balas itu, hit pautan INI.

19 comments:

  1. mmg mengarut..hehe..mcm tu lg banyak la yg tak berpelajaran & ketinggalan..

    ReplyDelete
  2. memang sangat mengarut kot permintaan tu...cam tu baik x yah sekolah terus... hu hu hu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau sekolah juga, apakah hasilnya? hmm

      Delete
  3. suruh dia ajar anak sendiri kat rumah. jangan hantar ke sekolah...sekian.

    ReplyDelete
  4. Oh nanti kalau anak dia bodoh jangan salahkan guru lah ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. agaknye dia ada tak terfikir mcm tu.. huhu

      Delete
  5. suruh mak bapak ajar anak dia sendiri...tak payah pi sekolah.....

    ReplyDelete
  6. pergi hantar sekolah swasta la. semak je orang macam ni.

    ReplyDelete
  7. memng mengarut..buka sekolah kat rumh je..mak ayh jd cikgu

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. dah melebih dah pengirim sms tu.. hehe

      Delete
  9. tak jadi org la budak2 sekolah sekarang kalau buat undang mengarut macam tu.....

    ReplyDelete