e

Thursday, February 7, 2013

WATAK BAIK Ini Sebenarnya Telah Di'JAHAT'kan Dalam SHN?



Tentu watak Hadi lakonan Talha Harith dalam drama Setia Hujung Nyawa merupakan antagonis yang cukup dibenci ramai. Sakit hati je kan melihat tingkah lakunya yang cuba merosakkan hubungan Elsalina& Zain. Tapi tentu ramai yang tidak tahu, watak Hadi sebenarnya tidak seperti yang digambarkan di televisyen. Di dalam novel, Hadi digambarkan sebagai seorang yang benar-benar baik & sering memberikan motivasi kepada Zain, tidak seperti Hadi di dalam drama yang bermuka-muka di sebalik kebaikan yang ditunjukkan.

Jadi kenapa watak itu di ubah?

Mungkin produksi mahu menambahkan lagi perisa & mewujudkan watak antagonis dalam SHN, seperti kebanyakan drama yang lain. Barulah ada keseronokan menonton drama ini, kan?

Apapun hari ini merupakan kali terakhir drama iniakan ditayangkan. Jangan lepaskan peluang untuk menontonnya k ;)

4 comments:

  1. yup..dalam novel watak hadi sgt baik..mula2 confius jugak..tp penerbit mungkin nak menambah supaya jln cerita dia nampak lg menarik..btw all the best Talha harith..anda pelakon yang sangat berbakat..

    ReplyDelete
  2. Tak terbeli lagi novel SHN ni.. hehe

    ReplyDelete
  3. Dalam novel Hadi memang watak friend for life lah itu fie tak faham kenapa ditukar tapi fie rasa maybe nak alihkan cerita sikit.

    ReplyDelete
  4. Sedihnya dekat nak habiss huuuu.

    ReplyDelete