e

Friday, March 1, 2013

Akhirnya... Galaxy Note II !!



Akhirnya, Galaxy Note II idaman Zam menjadi milik Abang Syam semalam, selepas Kak Rafidah membelinya tahun lepas (rakan-rakan guru Zam di sekolah). Huhu.. Teringin sebenarnya nak memiiki sebuah Galaxy Note II seperti mereka, tetapi buat masa ini memadailah dengan apa yang Zam ada. Antara yang menarik minat Zam ialah aplikasi lukisan dengan pen khas itu sebenarnya.. Pernah lah cuba GNII Kak Rafidah sebelum ini,& memang seronoklah juga. Tambah-tambah lagi lepas menonton video klip Sparkle nyanyian Yuna yang dirakamkan sepenuhnya dengan GNII & lensa tambahan yang diubahsuai. Memang menariklah hasilnya, dengan doodle semua.. Comel je ;)




Apapun, korang dah tengok prototaip Samsung yang terbaru? GALAXY SIV.. Fleksibel tu.. Memang cun ar.. Nak tengok, boleh hit di SINI.

22 comments:

  1. bila lah dapat memiliki galaxy note sebijik neh..huuuu :/

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. huhu... Zam skrg terpaksa utamakan perbelanjaan mn yg lbh penting dulu..

      Delete
  3. Replies
    1. skli lalu bc komen, mcm semua minta dgn zam.. haha...

      Delete
  4. kena pikir 2-3 kali gak kalau nak beli takut membazir je banyak. Tapi sape tak teringin kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah yg Zam fikirkan.. lagipun skrg ni dh ada galaxy samsung yg biasa2

      Delete
  5. kak mia pun tengah bercita2 nak satu juga ni...

    ReplyDelete
  6. Nak juga.. Tpi nk trend in note yg lma ke II tak vberbaloi... So.. Pkai je lh note lma pun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Note yg lama pun ok lg.. name je lm tp msh canggih :))

      Delete
  7. masa nak beli ip5. terfikir2 jugak nak note II, then decide amik ip5 la.. note next time kalau ade rejeki :D

    ReplyDelete
  8. idaman saya jugak, insyaallah kalau ada rezeki bole beli jugak, tapi lambat lah cikit kan? hehehe

    ReplyDelete
  9. tgu jek nih nak p beli..moga mimpi kan jadi nyata..hehehe

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum zamani...bestnya dpt note 2 ni...;)

    ReplyDelete
  11. serious nota2 mmg best. CiM pown belum khatam lagi nota2 tue, tapi dengarnye dah nk kluar nota3.

    tp, klau berbloging & bern3, lagi puas dgn tab2. busatttt & leborrrr...cuma video rakam tak secun nota2 laaa

    ReplyDelete