e

Saturday, March 2, 2013

Nafasku Terhenti Beberapa Kali


Sekali baca, bunyi ayat di atas seperti Zam menghadapi masalah kesihatan.. Semputkah Zam? &  Apa kaitan dengan gambar di atas?

Sebenarnya Zam terfikir untuk menulis entri ini setelah selesai menjalankan tugas sebagai jurukamera petang tadi. Perasan atau tidak, sewaktu butang kamera/ shutter di tekan setiap kali anda hendak mengambil gambar, anda akan menghentikan nafas agar fokus & konsentrasi tidak hilang, selain untuk mengelakkan diri dari bergetar & menggegarkan kamera?

300 keping gambar dalam sehari = 300 kali menahan nafas.. Cam boleh semput je...

10 comments:

  1. 300 x tahan nafas????
    hebat tu.
    kalau menyelam dah brp m dalam ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sengaja.. tapi mcm semput pun ada.. hehe

      Delete
  2. Replies
    1. appn mmg kna sabar... letih mmg letih

      Delete
  3. ye betul zam gtau tu. solehah pn akan tahan nafas klu nk ambik gambar. mmg teknik ambik gambar cmni kan supaya bila capture pic nt xbergegar. terutama kalau melutut untuk ambil gambar, lagi lah penat bila tahan nafas.hahaha :D

    ReplyDelete
  4. yup betul tu..tu la yang diajar dan yang dilakukan oleh bakal tunang nad kalo die nak amik gambr..hahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo.. samelah minat Zam dgn dia ae... appn mmg betul tu.. kaau xtahan nafas, nanti kamera bergetar

      Delete
  5. Lepas ni amek gmbr kena tahan nafas erk!....

    ReplyDelete