e

Sunday, April 28, 2013

Iron Man 3 All Suits



One of the things that makes the audience very excited when screening Iron Man 3 yesterday was when Tony Stark calls & directing nearly all 42 suits designs - known as MARK fought in the last scene of the movie. Although they didn't show all of MARK clearly, but their appearance really greeted with admiration from the audience ~ AWESOME!


Salah satu perkara yang membuat penonton sangat-sangat teruja sewaktu tayangan Iron Man 3 semalam ialah apabila Tony Stark memanggil & mengarahkan hampir kesemua 42 suit rekaannya - yang dikenali dengan gelaran MARK bertempur di dalam babak terakhir filem tersebut. Meskipun tidak menunjukkan kesemua MARK hasil ciptaannya dengan jelas, namun kemunculan mereka benar-benar disambut dengan kekaguman penonton~ AWESOME!!

Ini antara MARK (Suit Iron Man yang boleh dikawal dengan minda tanpa perlu manusia memakainya) yang diperkenalkan di dalam filem Iron Man 3:








Membesar dari seorang budak lelaki yang sangat-sangat meminati mecha, filem Iron Man ini memang menghiburkan & mengujakan!



14 comments:

  1. perghhh!! xtgok lgi nie! dh nmpk keAWESOMEan di situ.. hohoho

    ReplyDelete
  2. MARK 38 uh mang ganas giler... best kalo buat gusti...

    ReplyDelete
  3. memg terbaik masa die panggil semua serang mandarin tu..hoho

    ReplyDelete
  4. tudiaahhhhh.. ni yang besemangat nak tgk ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila2~ nti leh but review kt blog ;)

      Delete
  5. Fuyyooo! Seronok jer macam.. Wajib g tengok nampak gaya nih.. =)

    ReplyDelete
  6. besttt....

    teruja jugak tengok part last tu...

    syiokk..

    ReplyDelete
  7. anak dah ajak tengok citer nie...tak der masa nak gi panggung wayang,,,

    ReplyDelete
  8. Filem Irom Man 3 memang gempakkkkk !!

    ReplyDelete