e

Sunday, April 28, 2013

Kenyataan Norman KRU Dibidas Faizal Tahir?



Assalam & selamat malam. Agak kecoh di dunia alam maya hari ini apabila Norman KRU mengeluarkan satu kenyataan di Twitter yang mendapat respon tidak senang hati dari banyak pihak. Dalam pada masa yang sama, Faizal Tahir juga telah menulis di Twitter nya berkenaan isu yang sama, tanpa merujuk atau menamakan mana-mana pihak. Apapun, apa saja ideologi & fahaman kita, percayalah sebaik-baik pemberi rezeki ialah Tuhan Pencipta Sekalian Alam. Tiada yang lain..
 

14 comments:

  1. Sokong dgn apa yg Faizal Tahir ckp tu, rezeki dr Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. zam makin minat lagu2 dia akhir2 ni.. lps kes ni, lagilah zam bertambah minat.. hehe

      Delete
    2. faizal tahir terbaik.. muahaha

      Delete
  2. Betul cakap faizal tahir tuuuuu. sokong sokong

    ReplyDelete
  3. Tak usah gaduh2..main sama-sama kan..hihi..

    ReplyDelete
  4. FT pun umpama lompat parti gak. Dari Nasyid (MIRWANA) terus jadi artis solo. Buat kontroversi (buka baju) and terus meletop sampai sekarang. Situasi dia lebih kurang mcm DSAI la tu. Maaf kalau salah komen. Tu cuma pendapat peribadi je. :)

    ReplyDelete