Monday, May 13, 2013

3 Hari Berkursus LINUS Bahasa Inggeris Tahun 1



Assalamualaikum & selamat malam. Selama 3 hari berturut-turut pada minggu lepas- dari 8 Mei (Rabu) sehinggalah 10 Mei (Jumaat), Zam sibuk mengikuti kursus LINUS Bahasa Inggeris Tahun 1 bersama rakan-rakan guru dari sekolah-sekolah Zon A Kuching. Dan disebabkan itu juga, selepas tamat mengikuti kursus tersebut, Zam diserang Migrain 24 Jam. Kepenatan mencurahkan idea & menerima input secara direct & berterusan selama 3 hari.. Hehe.. 

Apapun kerjasama yang diberikan oleh guru-guru terutama mereka yang berada di dalam kumpulan  Zam memang terbaik~ ada saja idea dalam menghasilkan bahan bantu mengajar untuk membantu murid LINUS mencapai sasaran yang dikehendaki. Pengalaman manis, kumpulan kami berjaya memecahkan derai ketawa peserta kursus tanpa disengajakan. Lama giler tak sertai kursus macam ni..

PS: Teringin nak berkursus di hotel & tepi pantai lagi.. Layan jiwang..

16 comments:

  1. Replies
    1. pogram yang direka untuk membantu murid2 yang mempunyai masalah dalam literasi & numerasi :)

      Delete
  2. LINUS tu literasi numerasi..wah..bestnya abg zam..tak sbr nk jd guru spenuh masa..hikhik

    ReplyDelete
  3. wahh.. pengalaman tuh.. bestnye.. but wendy tak sker jadi cikgu..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sker, tak pe.. minat msg2 kan ;)

      Delete
  4. wah seronoknya abe... pengalaman tu^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah ;)) ;lama dh tak g berkurss mcm ni

      Delete
  5. Replies
    1. yup.. dpt bertukar pengalaman dgn cikgu senior

      Delete
  6. wah, msti best gila, kan? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. best.. plus mengantuk & migrain.. hehe

      Delete
  7. sekarang ni duit jabatan takde. kalau kursus pun, dekat di pejabat ibu negeri je. tak macam dulu-dulu, kursus kat hotel dan resort. huhuhu. tapi sekarang ini dah kurang sangat kursus.

    From,

    Nasz

    www.mohdnaser.com

    ReplyDelete
  8. boleh di eksploitasikan di sini untuk tatapan kita semua....

    ReplyDelete