e

Tuesday, May 21, 2013

Kenali Blogger Yang Berjaya 'Menangkap' PV 1234567 Blog Zamani ABe



Alhamdulillah.. Akhirnya selepas mewar-war kan tentangnya di entri ini, seorang blogger bertuah telah berjaya menangkap PV blog Zamani Abe yang ketika itu mencecah angka 1234567. Terima kasih diucapkan, kerana Zam sendiri tidak sempat melakukannya akibat dari trafik yang meningkat secara tiba-tibaa sewaktu mendekati angka tersebut. Jadi, seperti yang dijanjikan, Zam akan memperkenalkan blogger bertuah ini ;)



Tahniah diucapkan kepada AKHIL, pemilik blog BAD STORY TELLER di http://www.duniabawahtempurung.my/. Untuk pengetahuan rakan blogger, blog ini adalah sebuah blog informasi yang memaparkan info info menarik & terkini dari dalam dan luar negara, selain turut menampilkan entri-entri live streaming perlawanan bola sepak dalam negara. Dari pemerhatian Zam sebelum ini, blog yang menyediakan entri live streaming ini biasanya mampu menarik trafik yang tinggi jika kena dengan caranya. 

Setuju atau tidak, jika Zam katakan sebaik sahaja anda masuk ke blog AKHIL, paparan template & backgroundnya menepati niche sebuah blog informasi? 

Itu antara ilmu yang ingin Zam pelajari sebenarnya. Secara perlahan-lahan, Zam nak tukarkan penampilan blog ini menjadi lebih ringkas dan menepati niche sebuah blog informasi da dalam masa yang sama, Zam nak kekalkan sentuhan estetik sebagai sebuah blog fotografi.. Macam mana agaknya tu nanti ya? Haha doakan Zam berjaya dalam merubah penampilan blog ini. Apapun, banyak lagi yang perlu dipelajari.

Apapun sekali lagi, terima kasih diucapkan kepada kerana menyambut permintaan Zam ini. Sebagai tambahan, blog AKHIL akan dimasukkan ke dalam bloglist pilihan Zam  ;))

ありがとう

18 comments:

  1. Bertuah badan dgn nombor yg unik.. Hehe

    ReplyDelete
  2. anda ditag http://celotehbudakkechiq.blogspot.com/2013/05/give-away-by-aqma-craft.html

    ReplyDelete
  3. tahniah! wan sendiri pon tak sempat nak printscreen. cepat sangat bergerak

    ReplyDelete
  4. congrats pada akhil...tumpang happy untuk akhil... *_^

    ReplyDelete
  5. Tahniah lah akhil....

    mselim3

    ReplyDelete
  6. cantik no tu..heehe..congratzzz

    ReplyDelete
  7. tahniah dalam mencapai impian...

    ReplyDelete
  8. wahhh..bertuahnya tuan badan!
    cantik angka tu :)

    ReplyDelete
  9. halamakkk serius segan..*blushing*.hahaha
    tu pun scara xsengaja dpt printscreen.!
    blog biasa je bro...anyway tq bro!

    ReplyDelete
  10. makin ramai folowers abe ye... tahniah abe!:)

    ReplyDelete