e

Saturday, May 11, 2013

Mesin ATM Yang Prihatin



Assalamualaikum & Selamat Pagi. Mesin ATM yang prihatin? Kalau betul betul wujud, susah kita.. Tak dapatlah nak bershoping sakan.. Hehe.. Apapun mesej utama dari komik ni, berjimat cermatlah selalu ya.. :))

Tiba tiba rasa nak pergi shopping lak.. hehe

Published with Blogger-droid v2.0.9

18 comments:

  1. hahaha..kalau macam tu wujud memang la susah gamaknya

    ReplyDelete
  2. window shopping jer ler nampaknya...

    ReplyDelete
  3. alamak, xdpt baca lah.. dah klik tok tmbesaran pun xnmpk lg.

    ReplyDelete
  4. hahaha...cik akak tak dapat baca komik tu dik zam...:)

    ReplyDelete
  5. Haha..x payah prihatin sangat lah wahai mesin..

    ReplyDelete
  6. he3 kalau ada camni, habis la kena soal :) bgus jgak leh jimat cermat

    ReplyDelete
  7. jom join http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/05/segmen-bloglist-by-wanmuna.html

    ReplyDelete
  8. Adehhh..
    Abislah kalau betul2 ada mesin ATM macam ni...
    Hahhahhahh....

    ReplyDelete