e

Thursday, May 30, 2013

Soalan Bertujuan Mengaibkan Ustaz Azhar Idrus, Dijawab Dengan Baik Oleh UAI Sendiri



Assalamualaikum & selamat malam. Mungkin ada yang tahu tentang isu yang sengaja dibangkitkan apabila UAI berkahwin buat kali ke 3, tapi tentang jawapan & penerangan mengenainya dari Ustaz Azhar Idrus sendiri mungkin ramai juga yang belum mengetahuinya. 

Insya Allah, dengan hati yang tenang & akal yang waras, kita mampu berfikir & menilai sendiri tujuan motif si penanya apabila soalan diajukan secara terbuka sebegini, dengan menggunakan akaun samaran. 

PS: Kalau kita tak tahu hujung pangkal, memang kita akan percaya bulat-bulat dengan soalan bercampur hasutan mengaibkan di atas. Hmm..

6 comments:

  1. manusia kan mmg suka cari kesalahan org lain.. :) apa2 un jwpn ustaz mmg terbaik!! :D apa2 un dah jodoh an.. :)

    ReplyDelete
  2. kalo dipikirkan, UAI seorg ulama yg dihormati..kalo beliau berpoligami pun, sy yakin beliau mampu adil dari segala segi in sha Allah melalui segala ilmu yg beliau ada..berbanding dgn kita yg ilmu pown cetek jek..tp nak berpoligami jugak..last2 macam2 masalah timbul..pape pown jawapan beliau terbaek!moga org yg bertanya berpuas hati.. :D

    ReplyDelete
  3. ramai la dok tak puashati UAI kawen lagi..Dah jodoh dia.mampu pulak tu...xboleh la kita nak persoalkan ketentuan Allah..tepuk dada tanya selera masing2 jerk

    ReplyDelete
  4. hihi...biasalah dik..manusia tak kan senang melihat manusia lain bahagia...ada je yang nak direka2 kan...:)

    ReplyDelete
  5. Kalau dah jodoh, tak kemana kan ;))
    Thanks 4 ur comments here, friends ;))

    ReplyDelete