e

Monday, June 24, 2013

Gambar Yang Menjadi Viral Di FB Hari Ini


Korang nampak tak apa yang Zam nampak??? Haha

Akibat jerebu yang melanda di kebanyakan tempat hari ini, gambar diatas tersebar dengan meluas di FB.. Hehe.. Malaysian memang tak bleh dipisahkan dengan prank Ultraman kan? Btw pada rakan-rakan yang berada di kawasan yang terus terjejas dengan jerebu ini, harap dapat ambil langkah berjaga jaga yang sewajarnya untuk menjaga kesihatan anda. Jangan keluar sangat ye masa masa macam ni.. ;)

14 comments:

  1. haha benda serius jd gelak hahaha.. tp yg jambatan kedua Penang hr tu yg runtuh xde plak ultraman kan hurmm haha

    *jemput singgh blog bru sya :) http://mohdkhairi9197.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang kat Penang tu sb mengorbankan org awam.. jd tak sesuai dijadikan prank.. Boleh menyinggung perasaan org ramai

      Delete
  2. nie mesti pekena dengan anak sedara tu..hihi

    ReplyDelete
  3. hahaha...manipulasi yang menarik.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg org yg edit ni suka btul dgn prank ultraman

      Delete
  4. Replies
    1. Remy!! Siapa juara masterchef??? kna gtau zamm

      haha

      Delete
  5. hahaha...tergelak tengok.. :DD

    ReplyDelete
  6. agak2 antara Ultraman dengan raksasa tu sapa yang menang ni zam? Ke jerebu yang menang?hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jerebu gak yg mng.. diorg sesak nafas!

      Delete