e

Sunday, June 2, 2013

Keinsafan Seorang Pondan

 
-Sekadar gambar hiasan-
Pondan : Assalammualaikum ustaz , saya nak bertaubat.. ;(
Ustaz : Alhamdulillah... kamu dah menyesal? nak jadi lelaki sejati ye?
Pondan : Tak lah , saya nak pakai tudung , tutup aurat ustaz...
Ustaz : (Pitam....)
(Santai petang.. jangan marah ae.. hehe)

34 comments:

  1. Adoiii, sabar jelah. Tutup aurat lah sangat kan =)

    ReplyDelete
  2. heehhehe... adoyaii~~ sabar je la ustaz.. kekekkkee

    ReplyDelete
  3. hahahahahahhhhhh !! bengong punya pondan..tringin sgt la tu nk jd pompuan..

    ReplyDelete
  4. hahahaha!! apa lar zam nie >.<

    ReplyDelete
  5. hahaha..bru nk ckp bgusla dh insaf..buat pe nak buat bnde2 yg tidk disuka Allah..tapi terbantut plk..haha

    ReplyDelete
  6. hahahaa..yang pasti setiap hari jumaat pasti saya akan melihat pondan menutup aurat dengan berbaju kurung ada juga siap berselendang...hehehee

    ReplyDelete
  7. ahhaahah yg ni lawak..klau dia pkai bju tanpa lengan pn still tutup aurat!!

    ReplyDelete
  8. sengal!! hahaha.. bagus2, tajuk yang teramat sengal.. hahaha.. nak pakai tudung bagai, bagus, tutup aurat. haha

    ReplyDelete
  9. ehh??haha insaf hape cenggitu..wakaka...:P

    ReplyDelete
  10. lorh .......... iman iman wahai imanku sabarlah yek .. ><

    ReplyDelete
  11. haha. gittew. tutup aurat sgt. jadi muslimah sejati

    ReplyDelete
  12. memg ada je org mcm ni..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp kisah mcm ni mmg jarang2 kita tahu

      Delete
  13. Hahaha..Adehh..

    http://shafiqhashim.blogspot.com/2013/05/kelab-kipas-blogger-dan-iklan-jualan.html

    ReplyDelete
  14. heheh...sengal betul pondan tu..kesian ustaz..jangan kata pitam, pengsan terus

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau lah kita yg jd ustaz tu, mesti sentap jantung.. hehe

      Delete
  15. hahaaa.. pondan oich pondan.. bakpe laa jadi lagu tue.. pening den mikir..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pening la kalau kita yg berdepan dgn dia dlm situasi ni.. hehe

      Delete