e

Sunday, June 9, 2013

Masterchef Selebriti Malaysia 2 Episod 30 : Enot Tersingkir!



Assalamualaikum dan selamat malam. Akhirnya teka teki antara Enot atau Michael Ang yang akan tersingkir hari ini dalam episod Masterchef Selebriti Malaysia 2 yang ke 30 terjawab sudah. Nampaknya, Enot terpaksa meninggalkan dapur Masterchef kali ini setelah melalui banyak persaingan sengit dalam episod penyingkiran sebelum ini. Apapun, Enot berjaya menyumbangkan sebanyak RM7500 untuk badan kebajikan yang diwakilinya. Tahniah diucapkan kerana berjaya bertahan sehingga peringkat ini, kerana boleh dikatakan peserta yang tinggal hebat hebat belaka.

Published with Blogger-droid v2.0.9

10 comments:

  1. akhirnya enot pula yg tersingkir...

    ReplyDelete
  2. makin sengit masterchef.tinggal 6 je lagi

    ReplyDelete
  3. sekadar komen dari saya yg menonton dr dubai jadi saya tak tgk lagi episod ni. bila di blog fakhruru utk check dia upload episod seterusnya, saya terpandang pulak link blog ni terang2 dgn tajuk blogpost "masterchef selebriti 2 ep 30 : enot tersingkir". alahai. etika berblogging, lebih baik letak "spoiler alert" kalau nk menulis tentang plot akhir cerita iron man contohnya, atau keputusan penyingkiran mcm ni. kesian org mcm saya xtgk lagi dah tak surprise. harap2 next time saudara bole letak tajuk posting sebagai "pusingan penyikiran ep 30 siapa tersingkir?" atau "enot atau syanie tersingkir" ha, teka-teki sikit. dan siape yg nak tau bole klik. siapa yg belum tonton episod tu xkan klik kalau dia nak tonton dulu episod tersebut. terima kasih baca komen berjela saya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks utk pendapat tu :) Insya Allah boleh dipraktikkan.. bg Zam, benda ini ada pro n kontra.. boleh jd ramai juga pembaca yang inginkn kepastian ttg enot tersingkir, lalu mncari entri seperti ini :) boleh jd juga, skdr meletakkn pertanyaan siapa yg tersingkir episod kli ini tidak akn diendahkn oleh sstgh pmbaca :)
      Just my 2 cents :)

      Delete
  4. Akhirnya, Enot kecundang jua.....
    Setelah banyak kali terselamat....
    Apapun tahniah sampai ke tahap tu...

    ReplyDelete
  5. finally...
    pasni mato den x perlu berbulu laie tgk minie mouse tu laie...
    hakz!hakz!

    ReplyDelete