e

Thursday, June 27, 2013

Seluruh Sarawak Terputus Bekalan Elektrik?



Tiba-tiba bekalan elektrik terputus kat rumah ni! Aduh.. Dan sumber cahaya yang Zam ada untuk malam ini hanyalah dari laptop yang Zam gunakan sekarang.. Bila online di FB, terlihat beberapa rakan menulis status tentang seluruh negeri Sarawak mengalami gangguan bekalan elektrik, termasuklah sepupu Zam yang berada di Miri~ dush! Betul ke ni? Kalau ya, apalah punca sebenar masalah ini.. Harap dapat dipulihkan dengan segera sebab ralat rasanya bergelap dan tak dapat melakukan apa-apa..

PS: Hujan pun dah mula turun ni.. Kalau keadaan macam ini berterusan, tidur awal lah Zam malam ni..

14 comments:

  1. nasib baik hujan...tak kepanasan sgt malam ni :-)

    ReplyDelete
  2. Kat sibu pon cam tu juga dik zam...huhu....bateri laptop pon kosng juga nie.,..syukur bateri phone majis dapat di selamatkan..hahaha...teruk juga kan...tak pernah pula cam nie...adoi

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu.. zam bgntung kat cahaya laptop je ni..

      Delete
  3. oh apa halnye oh? hopefully x berpanjangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pasti gak ni.. harap jap lg adalah balik

      Delete
  4. Replies
    1. Skjp je lh.. lps tu terus padam.. hehe

      Delete
  5. abang zam orang sarawak ke? tak pe panggil abang ni?

    ReplyDelete