e

Wednesday, July 10, 2013

Cecah 2000 KOMEN, 275858 PAGEVIEW Di Blog Dalam Tempoh 24 JAM

"Cecah 2000 KOMEN, 275858 PAGEVIEW Di Blog Dalam Tempoh 24 JAM. Itu belum kira jumlah bilangan pembaca yang online dalam satu-satu masa, & bilangan followers di FB yang telah mencecah 15K."


Itulah penangan entri permohonan maaf dan penjelasan dari blogger PUTERI AWANI berkenaan isu video Janji beliau yang menjadi viral di FB baru-baru ini. Begitu ramai yang mengunjungi blog beliau sebaik sahaja mereka mendapat tahu tentang permohonan maaf tersebut. Menerusi entri Zam semalam, PV yang tercatat di blog beliau adalah sebanyak 165972, dan dalam tempoh 24 jam, PV blog beliau kini mencecah 441830. 




Cuma yang tidak seronoknya, dalam banyak-banyak komen yang diberikan, ramai anonymous yang menuturkan kata yang mengutuk beliau. Rasanya perkara sebegini tidak perlu, cukuplah sekadar memberikan nasihat yang membina..




Apapun seperti yang diperkatakan oleh rakan blogger Zam menerusi entri sebelum ini, semoga perkara ini dapat dijadikan iktibar buat semua. 

9 comments:

  1. semoga menjadi iktibar pada puteri dan yang lain-lain..kekadang kita tak tau mana satu kawan dan mana satu lawan..

    ReplyDelete
  2. bnda ni jd pengajaran utk org len gk

    ReplyDelete
  3. Harapnya menjadi pengajaran kepada yamg lain.. ara

    ReplyDelete
  4. Re-Post :

    Harapnya menjadi pengajaran kepada yang lain..

    ReplyDelete
  5. ambil iktibar disebaik apa yg berlaku..

    ReplyDelete
  6. Wah, mudahnya nak jadi popular.

    Betul tu, kita ambil iktibar sebagi pedoman hidup.

    ReplyDelete
  7. oh puteri nak tutup blog dia eh? kesian dia.

    ReplyDelete
  8. emm, btul sy stuju..anonymous2 yg komen di blog awani tue btul2 xmbina.hmm, pa pun tiada siapa yang sempurna,masing2 dah kesilapan sndri,hrp kejadian nie ble jadi iktibar utk semua.

    ReplyDelete
  9. Itulah.. apapun, semoga pain, & semoga timbul kesedaran kepada remaja yg lain, & semoga timbul kesedaran di kalangan org ramai utk mengkritik secara berhemah

    ReplyDelete