e

Tuesday, July 16, 2013

Menu Berbuka Hari Ini: Lempeng Oat Dan Horlicks



Assalamualaikum & Selamat Petang. Hari ini rasa nak berbuka simple je, jadi tercetus idea nak buat lempeng je. Cuma kali ni dengan sedikit penambahan oat, Horlicks & kismis. Gambar diatas, campuran bahan bahan untuk menu hari ini.. Kalau nak ambil gambar lempeng, takut tak sempat sebab belum apa-apa dah kena ngap dulu ;)

8 comments:

  1. Replies
    1. resepi asal mak.. tapi mak buat lg sedap.. zam nye tak jadi sgt.. hehe

      Delete
  2. alahhhh, mana gambar lempengnya...
    sgt2 berkhasiat kan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lempeng dh selamat jd hidangan berbuka semalam .. hehe

      Delete
  3. Jangan lupa buat masa ada kat kampung nenek nanti.. Boleh la Along merasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha jom kita berbuka dgn menu sihat ;D

      Delete