e

Tuesday, July 23, 2013

Menu Pantas Untuk Berbuka: Vegeronie & Ice Blended Carrot Susu



Alhamdullillah~ rata-ratanya tentu sudah selamat berbuka sebentar tadi. Zam macam biasa, memasak sendiri untuk hari ini. Menunya, macam yang Zam perkatakan sebelum ini~ Jus Carrot Susu, cuma Zam ubahkan sikit menjadi Ice Blended. Dua gelas yang tak tahan tu.. Hehe.. Selesai dengan menu minuman, Zam sediakan pula vegeronie.. Simple je kali ni, orang bujang lah katakan.. Semuanya disediakan 30 minit sebelum berbuka.. Kalau mak kita, mesti mereka ambil masa yang lebih sedikit untuk sediakan makanan yang jauh lebih sedap & istimewa, kan? 

5 comments:

  1. nampak simple dan sedap,,,sesuai ler dengan selera orang bujang......hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. selera orng bujang, mcm ni lah.. huhu

      Delete
  2. stuju dgn ape yg mak angah cakap...."ambil masa yang lebih lama sedikit untuk sediakan makanan akan mjadikannya jauh lebih sedap & istimewa..heheh
    p/s : entah bila la boleh merasa masakan angah ni...
    masakan along eraz n kak echah lg laaa....hahah

    ReplyDelete