e

Tuesday, July 23, 2013

Jus Carrot Susu

Sejak semalam lagi, teringin nak minum carrot susu.. Carrotnya dah ada, tapi susu pekat tak ada.. Nak beli, tiba tiba rasa tak nak makan benda manis sangat. Jadi Zam tangguhkan sampai ke hari ni. Tadi dah beli setin susu pekat dan ais, jadi sekarang tengah cari resepi nak buat. Reason Zam tak berapa nak beli susu manis atau gula, boleh baca kat sini. Hehe



Sumber Gambar: Secubit Garam

13 comments:

  1. perggghhh terbaik ni buat berbuka...kalau pure carrot jus sedap gak tak payah campur susu (^_^)

    ReplyDelete
  2. 1 Ramadan hari tue buka puasa minum carrot susu. Sedap! Haish, teringat pulak kesedapannya. Terliur. Hahaha! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh cuba buat sendiri lps ni kalau nak minum lagi ;)

      Delete
  3. pkau ssu cair pon xper, xde lar mnis sgt nti ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. good idea, insya ALlah akn dicuba :))

      Delete
  4. saya tak reti nak minum carrot susu.hehe

    ReplyDelete
  5. uit...mane aci angah,aritu masa org kt kuching....kate nk wat....lastly,harammmm....sedih tol....bgth kat makkk....
    :P

    ReplyDelete