e

Monday, July 22, 2013

Rasa Nak Tengok Filem Ini Petang Ini


-Edited-

Kalau bab mecha/robotik dan makhluk imiginasi seperti raksaksa ni, Zam antara yang obses. Mungkin pengaruh dari zaman  kanak kanak sebab selalu layan animasi & rancangan Jepun waktu tu. Biasanya, idea serta konsep robot dan raksaksa ini dipelopori oleh mereka menerusi rancangan anime, sentai dan tokusatsu namun kali ini idea dan konsep itu dibawakan pula menerusi perspektif penggiat filem barat. Semestinya terdapat perbezaan dari segi kualiti, penceritaan dan efek khas kan ;)

Apapun, jom layan filem ni.. Zam dah ada tiket, dan sekejap lagi dah nak masuk.

PS: Kepada rakan yang bertanya, filem ini adalah filem aksi dengan tema robotik yang menentang musuhnya iaitu raksaksa yang muncul dari lautan Pasifik. Thrill habis!

14 comments:

  1. smlm bru jer tgk & silalah tgk! AWESOME! >.<

    ReplyDelete
  2. ini macam cerita perang2 jer ni zam? he he he... kalau ada makhluk2 pelik mama kakak x kasi tengok dalam keadaan sebegini... *_^...apa2 pun selamat menonton pada zam ek..nanti kalau dah tengok bolehlah buat review sikit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa takpe zam fhm nasihat mama akak tu.. hehe

      Delete
  3. macam tak minat mak tengok citer nie...hehe

    ReplyDelete
  4. waww best nyaaa, da lama x tgk citerrr wayang hehe

    ReplyDelete