e

Sunday, July 28, 2013

Tak Ketawa Seperti Yang Diharapkan



Selepas menghadiri kuliah, sebelum pulang memasak untuk berbuka di rumah petang tadi, Zam sempat meluangkan masa menonton Despicable Me 2 di MBO Kuching. Teringin sebenarnya melihat telatah Minions yang lucu dan comel tu, tapi tak sampai setengah jam pertama, Zam rasa tak terhibur sangat dengan jalan ceritanya.. Macam biasa biasa sangat.. Yang menghiburkan Zam sekali sekala pun hanyalah lagak Minions yang sengal dan spontan. Tapi bukanlah selalu mereka muncul dengan lawak yang hebat seperti video banana mereka, jadi ia agak mengecewakan Zam sebab Zam mengharapkan banyak aksi yang lucu tahap gaban sepertinya. Secara keseluruhan, Zam tak ketawa sepeti apa yang dibayangkan sebelum ini. Rasa nak keluar awal dari panggung pun ada juga, tapi rasa macam rugi pula kalau tak tengok sampai habis. 

PS: Kadang-kadang Zam rasa penonton lain yang gelak gelak tadi macam tak ikhlas pun ada.. Macam dibuat-buat gelaknya, bukan natural.. Mungkin sebab lawak mereka tak  dapat menandingi video banana sebelum ini.. Sekadar pendapat Zam..

18 comments:

  1. emm..

    tkpe la...

    tengok cerita lain je la mcm tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. erm... tawar hati dh nk tgk cite lain.. hehe

      Delete
  2. ini kali pertama aku jumpa blogger yang tak ketawa tgk despicable me 2...rasa maca whaaatt..hahaha, lain orang lain citarasanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ketawa.. tp ntahlah, tak beria sgt..

      Delete
  3. APA BLE BUAT.. DAH BAYAR KAN HUHU : KUNJUNGI AKU JUGA KAY http://ehbloger.blogspot.com/2013/07/cinta-ibu-kepada-anaknya-dan-cinta.html

    ReplyDelete
  4. tunggu DVD keluar baru nak nonton ni hehehe

    ReplyDelete
  5. deno lebih suka despicable me pertama... btw, video2 minions kat youtube lagi best kan...

    ReplyDelete
  6. tak bestla macam tu,kalau takat nama je hebak...tapi jalan cerita zero...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak berapa sangat jln ceritanya.. biasa2

      Delete
  7. anak akak suka citer nie,,,aku tak faham jalan ceritanya.....

    ReplyDelete
  8. saya langsung tak tengok walaupun orang lain dok sibuk cerita pasal movie ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. tk tgok pun xpe.. not recomended.. hehe

      Delete