e

Friday, July 19, 2013

Tak Usahlah Sibuk Pasal Rumah Tangga Artis



Assalamualaikum & selamat pagi. Sekadar perkongsian pendapat di pagi hari Jumaat ini berkenaan isu yang 'naik' di Facebook semalam. Ramai juga yang kongsikan status di Facebook tentang isu tersebut, & pada Zam macam tak perlu untuk kita berbuat demikian.. Bukan apa.. Takut yang betul nampak salah, yang salah nampak betul.. Bukan untuk isu itu saja, tapi untuk isu-isu lain juga yang sering dinaikkan di Facebook..

PS: Hal rumah tangga orang lain, kita yang emo lebih? hmm..

20 comments:

  1. Sokong.....
    Dah la bulan Ramadhan ni.... doakan yg terbaik sudah...

    ReplyDelete
  2. zam bukan sekadar toksah sibuk rumahtangga artis, toksah amik port pun kisah rumahtangga orang lain...kannn?

    ReplyDelete
  3. org biasa pun ada konflik rumah tangga gak...

    asam garam hidup la tu...

    ReplyDelete
  4. ya..betul tu Zam...tapi dah resam dunia..orang femes, memang cepat ceritanya naik...

    ReplyDelete
  5. lama tak singgah sini

    apapun setuju dengan entri ni..sibukkan hal sendiri je sudah :)

    ReplyDelete
  6. cik akak tolong baca je...nak share bagai-bagai nie....mintak maaf ler...:)

    ReplyDelete
  7. entah nya kan abe.. sibuk2 je... biar la artis tu, rumahtangga dia...

    ReplyDelete
  8. Fikirkan kebahagiaan masing-masing dan doakan kebahagiaan orang lain..

    ReplyDelete