e

Thursday, August 1, 2013

Fesyen Rambut Lelaki 2013

Mmencari fesyen rambut yang sesuai untuk raya ni sebenarnya. Esok dah nak pulang ke semenanjung, jadi hari ni ke salon dulu. Dah biasa gunting rambut dengan orang yang sama sejak 5 tahun yang lalu (tauke saloon), jadi jarang sangat gunting kat saloon lain.


20 comments:

  1. fuh..kalo zamani wat gaya macam ni..memang habis semua perempuan dekat

    ReplyDelete
  2. nk bgya rmbut pun, kna tgk bntuk muka jgk.. ska rmbt bwh skli 2nd last

    p/s:dri dlu rsanya dh 4-5 style rmbut dh wat (-__-)"

    ReplyDelete
    Replies
    1. stuju, kna sesuai dgn bntuk muka.. pergh org stylo tak hairan smpi 5 fesyen ;))

      Delete
  3. tak pernah buat gaya rambut macam kat atas, rambut pun dah nak gugur..

    ReplyDelete
  4. potong je mcm mne pun...asal kmas n pndek...hri raye pn msuk bwh songkok jgak... (@_@)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. itu yg tauke saloon tu gtau zam.. rmbut msti nk pendek sb nmpk kemas bila pki songkok.. takdelh kembang n tkluar dr songkok ;)

      Delete
  5. potong bro, jangan tak potong..

    ReplyDelete