e

Thursday, August 8, 2013

Hari Raya~ Apa Yang Anda Masak Untuk Tetamu?



Hari Raya pertama ni, tentu banyak dan pelbagai juadah yang korang sediakan kan? Jom share kat sini, apa yang dimasak untuk meraikan tetamu yang bertandang ke rumah :)

9 comments:

  1. apa pula juadah dari bro..nk tahu juga..:D

    ReplyDelete
  2. beraya di rumah nenek.
    dah tentunya rendang kegemaran!

    ReplyDelete
  3. Ketupat palas, tapai, biskut raya,

    ReplyDelete
  4. Along makan je ape yang mak masak.. Tapi tapai Ma, memang terbaik!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapai tu, satu keunikan kat Kelantan ;)

      Delete
  5. Akak beraya rumah mertua kat Pahang..mcm2 ada..bihun sup tulang, lemang rendang ayam ndaging, nasi impit kuah kacang,satay n bbq..semuanya hasil air tgn mak mertua n kkak ipar.. nasi dagang pun ada tapi ditempah dr jiran org Trganu..semuanya sedap tapi kesihatan tak mengizinkan utk menikmati semua tu..sedeyy..

    ReplyDelete