e

Thursday, August 8, 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri Buat Pembaca Blog Zamani Abe

sumber: Google


Assalamualaikum wbt kepada semua pembaca blog Zam, dan Selamat Hari Raya Aidilfitri diucapkan kepada anda. Yang teristimewa, buat rakan-rakan blogger yang sering datang berkunjung ke blog Zam selama ini & memberikan sokongan kepada Zam. Semoga anda semua berbahagia & bergembira di hari mulia ini, disamping sanak saudara, ahli keluarga dan juadah yang enak-enak, Insya Allah ;)

Di kesempatan ini juga, Zam ingin memohon maaf diatas segala kekhilafan yang pernah dilakukan selama ini, yang mana secara tak sengaja atau tidak. Manalah tahu pernah mengguris perasaan sesama blogger, ya.. Selain itu, kalau nak datang beraya di Kota Bharu mahupun Serdang, silakanlah ya.. Rumah ni sentiasa terbuka untuk kunjungan anda semua ;)

10 comments:

  1. fae x dpt dtg coz jauh di brunei hahaha btw slmt hari raya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe selamat hari raya juga Faezah :)

      Delete
  2. Replies
    1. Thanks Salam :)) Selamat Hari Raya juga

      Delete
  3. selamat hari raya abe.... deno raya kat hospital tahun ni... admit 7/8 tu, sebelum raya... time raya jugak nak sakit... sabo je la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu.. sedih nya dugaan tu.. tapi adik Deno kuat, kan :)) Selamat Hari Raya dik :))

      Delete
  4. Selamat Hari Raya Aidilfitri bro...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya Aidilfitri juga :))

      Delete