e

Saturday, September 14, 2013

Festival Kucing Putrajaya 14-15 September

Assalamualaikum dan selamat petang.

Entri info: Buat peminat Kucing yang berada di sekitar Putrajaya, sekarang sedang berlangsungnya pameran kucing di bangunan Perbandaran Putrajaya. Maklumat adalah seperti berikut, dan masuk adalah percuma.

PS: Zam baru pulang dari sana..  Memang geram tengok kegebuan dan kecomelan yang ada..


22 comments:

  1. Replies
    1. insya Allah kalau ada dbuat berdekatan, boleh pergi lps ni :D

      Delete
  2. eh? ad festival sana? eloklah time hjg minggu ni, dh ad plan dh ni,,hehe

    ReplyDelete
  3. bestnyee. nak pegi, tapi jauh sgt dri rumah. huwaaaa T^T

    ReplyDelete
    Replies
    1. adik duduk mana? takpe.. next tima, insya Allah ada peluang :))

      Delete
  4. kalau dkt Melaka, mmg blh sgt perginye. huhu. geram dgn kucing2 yg comel2. hehee

    ReplyDelete
  5. alaaaa...harap2 nnti ada la kat Melaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. inysa Allah.. ada nt jgn lupa pergi lak ;)

      Delete
  6. wah dik zam..tak ambil gambar ke...nak juga tengok pusak-pusak tu :)

    ReplyDelete
  7. nak hntr kucing aku p sana la. haha =p

    ReplyDelete
  8. best dapat tgk kucing comel2x nie..sejuk mata memandang..

    Jemput singgah sini --> Jangan Ambil Kesempatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. sejuk mata dan hati yang memandang.. hehe

      Delete
  9. saya duk putrajaya pun tak pegi lagi..hehehe

    ReplyDelete