e

Monday, September 30, 2013

Jangan Terlampau Emosi Ketika Memberikan Komen

Assalamualaikum dan selamat petang. Masih berkenaan entri ringkas kerana hari ini Zam sibuk mengikuti kursus KSSR Sains Tahun 4. Apa yang dikongsikan, mungkin pernah dilihat oleh anda di FB. Kadang-kadang, dalam membincangkan sesuatu isu di FB, ramai yang terlalu emosi dan memilih untuk memberikan kata nista berbanding memilih untuk bersikap rasioanal dalam memberikan nasihat..

20 comments:

  1. Yep..sila memberi komen dgn berhemah..jgn terlalu emosi..

    ReplyDelete
  2. ya betul tu. hal kecik ja. kdg2 nak besarkan.

    ReplyDelete
  3. Akak baru je buat entry pasal ni Abe, sama tak yg kita fikir?

    mengeluarkan kata-kata kesat ketika marah

    Pasal ada jumpa beberapa makhluk Allah yang perangai gini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakak, u can read my mind eh? hehe.. Okeh Zam dah singgah ;D

      Delete
  4. setuju..berfikir sebelum berkata-kata dan bertindak

    ReplyDelete
  5. like apa yg patut je..tak mo komen

    ReplyDelete
  6. saya kalau rasa nak emosi takkan komen..huhu

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum. biasanya sheila like je takpun usha je komen tu. hehehe malas nak involve sangat ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.. itu yg terbaik :) goodd

      Delete
  8. Saya setuju dengan Zam..berhemahlah ketika memberi komen kan

    ReplyDelete
  9. selalunya orang akan emo bila keadaan terkena pada diri sendiri @ marah dengan suasana yang berlaku.....

    ReplyDelete
  10. like je jalan yg terbaik. kalau komen risau melukakan hati pihak lain.

    ReplyDelete