e

Monday, September 30, 2013

Kenapa Perlu Membenci Isnin?

Assalamualaikum dan selamat pagi. Entri yang dikongsikan kepada anda pagi ini sebenarnya adalah ingatan Zam pada kata kata Ustaz Kazim Elias di FB- Kenapa tak suka pada hari Isnin? Sedangkan Rasulullah Sallallahualaihiwasalam pun dilahirkan pada hari tersebut. Mungkin ia satu kata perangsang pada kita agar termotivasi pada hari Isnin, dan menukar presepsi kita terhadap hari tersebut.

Terus dan kekal ceria ya guys ;D


10 comments:

  1. permulaan hari tuh la kite kne girang sbb tgh cergas lg..cer da ari rabu khamis alahai..cm lmbt lak tggu sabtu ahad hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju sgt dgn statement anda ;) nice one

      Delete
  2. kadang2 tu terfikir, apa bezanya isnin, selasa atau jumaat.. -.-'

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh faham.. cara kita berikir la kot

      Delete
  3. suka hari isnin tapi hari ni xda luck sebab komputer rosak..so takleh nak katalog buku...kena jaga kaunter,,kebetulan kena jaga library sorang diri

    ReplyDelete
    Replies
    1. gitu lak ye.. dugaan d hari isnin : appn smoga kmbli ok dgn cept ;)

      Delete
  4. org ckp monday blues..heheh.. kt kelantan, ganu n kedah sunday blues... permulaan hari kerja...

    ReplyDelete
  5. monday blues memang macam tuh......

    ReplyDelete