e

Wednesday, October 9, 2013

Alhamdulillah.. Dapat 5 Hari Cuti Sempena Raya Haji


Assalamualaikum & selamat petang. Alhamdulillah, akhirnya sah lah kami dapat bercuti 5 hari untuk Raya Haji ni. Bermula pada hari Jumaat ini dengan Cuti Peristiwa yang diberikan sempena Hari Sukan Tahunan yang diadakan pada hari Khamis(esok), dan ditambah lagi dengan sehari cuti pada hari Isnin sebelum Aidiladha yang jatuh pada hari Selasa. Apa yang seronoknya bagi Zam, sebab cuti yang diberi tu cun dengan perancangan cuti Zam semasa membeli tiket AirAsia 3 minggu lepas. Nasib baik! ;)

26 comments:

  1. Assalamualaikum zamani. wahh bestnya minggu depan cuti straight la kan? heeeeeeeee selamat bercuti yaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam.. yup :)) tu yg best

      Delete
  2. best dapat cuti..Wan beraya di perantauan tahun ni..

    ReplyDelete
  3. Bestlah boleh cuti lama..huk3...kita cuti 2 hari jer tu pun raya haji kedua dpt cuti sebab hari jadi sendiri..bos bek hati bg cuti...

    ReplyDelete
  4. wahhhh... cuti sakan nampaknya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap dpt diisi dgn aktiviti yg best!

      Delete
  5. selamat bercuti & selamat hari raya ye zamani

    ReplyDelete
  6. Kesian kat PPM tu..... kena kerja... saya pun sama tak dapat cuti peristiwa

    ReplyDelete
  7. melaka lagi best...hari jumaat dah cuti TYT birthday ...budak sekolah cuti bersambung
    sampai hari raya haji....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa... untung kebetulan.. sama mcm kitorang ar ;D

      Delete
  8. sedang elok la sangat...cuti sakan ni :)

    ReplyDelete
  9. Saya tak ambil cuti pun sebab hujung tahun nak cuti lama.hehehe

    ReplyDelete
  10. 5 hari tu pun dah bersyukur kan, camana la , orang2 yg tak dapat cuti tu..

    ReplyDelete