e

Wednesday, October 9, 2013

Lain Disuruh, Lain Dibuat!



Assalamualaikum & selamat petang. Kalau sebelum ini Zam kongsikan entri tentang jawapan Bahasa Melayu yang sengal, kali in pula sama halnya dengan kertas soalan Jawi. Kalau korang tengok jawapan pelajar diatas, memang rasa bengkek. Nak tergelak pun ada kot.. Last-last, ikon senyum muncul dengan comelnya.. Adoii.. Nak amik hati cikgu kot

28 comments:

  1. hihihi...soalan suruh jawikan ayat tapi budak ni bagi statement setuju pulak. adoi

    ReplyDelete
  2. Budak2 skarang lain betul jawab.

    ReplyDelete
  3. Semua nak betull...hahaha

    dari:
    akubahrain.com

    ReplyDelete
  4. so budak ni mmg tak paham arahan soalan ke, atau mmg saja nak cari pasal? atau dia ni tengah weng disebabkan oleh pengaruh ubat?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin dia tak tahu nak tulis jawi kot

      Delete
  5. jawapan dari budak pemalas..kenal sangat jenis camni

    ReplyDelete
  6. dlu masa cik nor jadi guru ganti..slalu gak jumpa mcm nie..nak marah pn ada..nak gelak pon ada..hehe

    ReplyDelete