e

Monday, October 28, 2013

Mimpi 'Rombongan Keluarga Perempuan Masuk Meminang Zam' Malam Tadi



Assalamualaikum dan selamat pagi semua.. Adehh... Bila ingat balik mimpi malam tadi, rasa tak best & masih terngiang-ngiang lagi. Kenapa tak best? Pertama, sebab ntah bila masa lah Zam setuju suruh diorang datang masuk meminang.. Tahu-tahu diorang datang.. Kedua, Zam tak tahu siapalah gadis tu yang nak meminang Zam.. Ketiga, rasa macam tak berkenan sebab Zam tak nak kat dia..

Nasib lah semua tu mimpi.. Tak suka ar main masuk tiba-tiba ni.. Bila masa ntah Zam setuju.. Tak suka kahwin paksa-paksa ni.. Hahaa

38 comments:

  1. hehe.. untung pe pmpuan masuk minang lelaki...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. eh eh.. tak mau klu tak kenal.. haha..

      Delete
  3. cheh...tak suka la sangattt! ok apa ppuan yg masuk meminang..bkn senang nk dpt tu :p

    ReplyDelete
  4. Hahahahah, ni je mampu setakat ni nak komen :p

    ReplyDelete
  5. mcm mne boleh xberkenan kalau xthu siapa yg dtg minang tu ..
    ermmm..musykil tu ..hehehe..
    ni nk jdi ahmad albab la ni ..hikhik :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. sb tak tahu lah, zam tak berkenan (tak mahu kahwin).. kalau tahu, mgkn .. hehe

      Delete
  6. hihihi...ke the other way round...mimpi bakal menjadi kenyataan tu...

    ReplyDelete
  7. wah seperti ada tanda2 tak lama lagi ni...he he he...

    ReplyDelete
  8. zam... you sound like girl hehehe...
    adoi... siapalah perempuan itu...
    mimpi mainan tido... so abaikan je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. serius ada juga yg rs mcm tu dr penulisan zam ek.. nak bt mcm mn.. klu tak kenal, tak mahu lah.. huhu

      Delete
  9. heheheh...
    get ready je lar bro..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya Allah.. sambil2 bljr n cari ilmu juga ni

      Delete
  10. haha yg ni kelakar. tak lama lg lah tu nak kawin =3

    ReplyDelete
  11. mainan tidur je tu zam.
    jangan difikirkan sangat ya

    ReplyDelete
  12. ini macam petanda ada something......

    ReplyDelete
  13. Hehe.. Kawen pksa mcm citer indon..

    ReplyDelete
  14. ayottt zam, nth2 awk yg akn gi mminang org kang. kot2 la mimpi tu cmtu.hehe

    ReplyDelete
  15. eiyek..prasan pulak die..tpi kn semlm pun dpt mmpi yg sama jugak..wallaweh..haha!!

    ReplyDelete