e

Thursday, October 3, 2013

Page View Ke 5,000,000!!



Assalamualaikum dan selamat petang :) Akhirnya selepas menunggu sejak semalam, Zam berjaya juga print screen bukti pageviews ke 5 JUTA ini sebelum pukul 6 tadi. Punyalah gigih.. Bukan senang nak dapat PV sebanyak tu melainkan seorang blogger popular, kan? Apapun, pageviews diatas bukanlah milik blog Zamani Abe tetapi milik saudara Hasrul Hassan yang diambil sempena penganjuran Kontes Tunai RM50 Untuk 5,000,000. Syaratnya, mana-mana individu yang dapat mengambil bukti tersebut dan paling pantas memuat naiknya di HasrulHassan.Com akan memenanginya. Apapun, tiada rezeki Zam kerana terdapat blogger lain yang lebih pantas melakukannya.

Apapun, tahniah diucapkan sekali lagi kerana telah mencapai PV yang ke 5 Juta~ Satu pencapaian dalam dunia blog yang membanggakan ;) Terima kasih juga kerana sering berkongsikan ilmu menerusi blog dan sentiasa meluangkan masa menjawab pertanyaan Zam di FB. Shukran jazilan :)

19 comments:

  1. fuiyooo dah 5juta Pv bro HH tu yer... hebattt..

    p/s : jgn sedih, maybe ada rezeki lain yg menunggu...hihihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu le penangan otai.. hehe.. aminnn.. insya Allah :)

      Delete
  2. takpe2...cuba lagi. next time pastikan berjaya :)

    ReplyDelete
  3. tahniah kat HH...terlepas sudah nak pageview tadi......

    ReplyDelete
  4. Terima kasih kerana iltizam. Zam sekarang akan ada peluang untuk menang RM100, memandangkan RM50 telah ada pemenangnya. Untuk RM100 hanya 9 orang berjaya untuk merebut peluang tersebut.

    In Sha Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks bro! tak sangka pula ada pluang kedua pula.. hehe

      Delete
  5. wow!! banyak tu...... deno 1 juta pun belum sampai lagi.. huhu... btw, next time abe boleh cuba lagi :)

    ReplyDelete
  6. Menjadi silent reader untuk blog yg telah mencecah 5 juta satu kepuasan bg saya.. Blog HH antara blog yg saya respect dengan penulisan yg berkualiti....

    ReplyDelete