e

Saturday, November 16, 2013

Kenapa Asyik Mimpi Jalan Cerita Yang Sama..

Tersedar lebih awal dari biasa sebab mimpikan sesuatu.. Dan kisahnya berbeza dengan mimpi sebelum sebelum ini, tapi jalannya ceritanya sama.. Banyak kali dah macam ni.. Rasa geram dan annoying pun ada dengan mimpi tu.. Jadi sebelum mimpi tu berakhir tadi, Zam terus kejutkan diri sendiri.. Sebab dah tahu kesudahan mimpi tu macam mana..

Zam tahu mimpi tu mainan tidur, tapi rasa meluat pun ada.. Kenapa asyik mimpi macam tu je!?


20 comments:

  1. Replies
    1. wsalam jamil.. itulah.. geram sekejap lps bangun tidur je.. hehe

      Delete
  2. mungkin dia nak bagi petunjuk tak..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. entahlah.. mcm pelik sgt je klu jd petunjuk pun.. huhu

      Delete
  3. Replies
    1. jauh dr realiti apa yg dimimpikan tu dgn realiti.. tak kot.. hehe

      Delete
  4. Memang ada yg mengganggu fikiran dik zam kot. Tu mimpi tu berulang 2

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak kata mengganggu, tak de gak.. kot..

      Delete
  5. hmmm... relaks ya... kadang mimpi tu permainan tidur..

    psstt.. wahhh zam pun dah berblog dengan bitstrips ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. geram masa bgn tdur je.. hehe

      haah.. masa mula2 guna apps bitstrips dulu, mmg terfikir dah nak guna utk blog

      Delete
  6. Replies
    1. ttg sesuatu yg zam minat.. tapi jalan cerita mimpi tu hampeh..

      Delete
  7. mesti bro banyak fikir ni..sampai terbawa2 dalam mimpi

    ReplyDelete
    Replies
    1. terfikir tanpa sengaja kot sb slu layan..

      Delete
  8. apa yang menyebabkan kita tak puas hati selalunya akan meresap ke otak dan bermain dalam tidur kita.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, nak2 lg kanak2.. tp zam ni, bkn sb kes tu

      Delete
  9. hidup ini sememangnya sering diselubungi... misteriiii....

    hahah :p

    ReplyDelete
  10. sebelum tido bacalah ayat kursi sekali ya

    ReplyDelete