e

Tuesday, November 19, 2013

Kesimpulan Kes Villa Nabila, Kes Masalah Sosial Remaja Zaman Sekarang


Ok~ Tutup kes! Sebenarnya remaja yang didakwa hilang tu tak hilang pun, cuma pergi rumah kawan dia, tidur kat sana. Selamba badak jek budak-budak zaman sekarang buat hal.. Macam yang ditulis seorang rakan Zam di FB, 

"Kesimpulan kes villa nabila, kes maksiat bebudak zaman skang. Nak cover up dgn kata kena rasuk. Menyusahkan semua orang. Tutup kes"

Nak kupasan esklusif berita ni? Haa boleh terjah blog Mazidul Akmal.. Pergh.. Memang tak boleh blah.. SAYA TAK PERCAYA MEREKA DISOROKKAN.

PS: Satu Malaysia kena tipu.. Habis la kena sula dengan Sultan Johor.. Orang ramai g sana punyalah risau, rupanya.... Hampeh!

18 comments:

  1. klu adik ke ank beranak kaum kerabatku dah lama ku sekeh2 kepala..menyusahkan org ramai..

    ReplyDelete
  2. hahaa...
    ntah pape bebdak skank.
    1 msia panik .
    cis!

    ReplyDelete
  3. nie la keburukan media sosial..men tokok tambah jeee....

    ReplyDelete
  4. sebenarnya budak tu yang problem tu kan?

    ReplyDelete
  5. Hahaha macam2lah dorang sekarang ni.. amek 1 malaysia kena tipu.. :)

    ReplyDelete
  6. Kesian hantu villa..xpsl2 kena tuduh sedangkan beliau xbersalah..esok kompom masuk paper "nabila terkilan dituduh sbg hantu xbertanggungjawab"..ekeke..

    ReplyDelete
  7. tak pasal villa nabila jadi meriah dengan orang ramai

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. sultan johor pun khabarnya ke sana.. hampeh budak2 ni

      Delete