e

Tuesday, November 19, 2013

Alang-Alang Ke Singapore Tu, Singgahlah Ke Malaysia Sekali ^^



Assalamualaikum & selamat pagi guys.. Entri pagi ni Zam mulakan dengan kisah si inspirasi Zam dalam masak memasak- Amina El Shafei yang akan ke Singapura esok untuk sesi bertemu peminat. 5 peserta bertuah dari FB telah dipilih untuk memenangi pas untuk bertemu secara esklusif dengan beliau.. Dari pengalaman Zam berjumpa dengan beliau sebelum ni di KL, mungkin pogram akan dimulakan dengan sesi memasak di khalayak, kemudian diikuti dengan sesi memasak secara esklusif bersama peminat bertuah. Amina sekarang dalam sesi lawatan ke Asia Tenggara, dan kini berada di Bangkok sebelum ke Singapura esok. 

Hmm.. Alang-alang dah ke Singapore tu, singgahlah Malaysia kejap.. Hehe

PS: Rasanya Blogger Lily Putih pernah berpeluang turun shopping bersama Amina tempoh hari.. Beruntungnya... ^^

12 comments:

  1. kalau dh ada sumber inspirasi mesti rajin masak kn.
    bro zam kita pandai masak upanya.
    terbaek ler zam.

    ReplyDelete
  2. hari ru masa dia ke kl, ingat nak pergi jugak tapi dneo sampai kl lewat dah... huhu... sama juyga macam abe, deno minat dia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. abe pun knl dia sb deno yg gtau ttg rancangan tu ;)

      Delete