e

Thursday, November 7, 2013

Love You Mr Arrogant Episode 26 (Terakhir)- Adakah Anda Berpuas Hati?


Assalamualaikum & selamat malam geng.. Pukul 8 tadi, akhirnya tamatlah sudah drama bersiri Love You Mr Arrogant yang bersiaran sepanjang 26 Episode di slot Akasia. Jadi, adakah anda berpuas hati dengan pengakhirannya setelah menghayati setiap detik di sepanjang 25 episode sebelum ini? Adakah segala persoalan di bawah telah terjawab dengan baik? 

Episode 26 - 
Apakah Zaara akan pulang ke pangkuan Irham ? Adakah sesuatu yg akan terjadi pada Zaara ? Bagaimana pula dengan keadaan Irham ? Dapatkah Irham menyelamatkan Zaara ? Dapatkah Mr Arrogant menghapuskan rasa sombongnya sebelum ini demi cintanya pada Zaara ? Adakah kebahagiaan akhirnya milik Zafriel Irham dan Zaara Amirah?


Apapun, buat pembaca yang tidak berkesempatan mengikuti episod akhir ini, boleh menontonnya secara online di entri Love You Mr Arrogant Episode 26- AKHIR (Tonton Online) http://bit.ly/1aH6eMG (klik)

6 comments:

  1. Satu family dok depan tv tgk eps last ni.. Zara xtgk sgt drama ni tp ok laa.. ^^ ibu mentua xpena miss tgk ni..hihi

    ReplyDelete
  2. Tak pernah tgk cerita ni. Skrg tak layan sgt cerita cinta, more to documentary. HEHEHE. Tp kalau eps akhir nak jugak tgk, nak tau apa kesudahannya walaupun tak tau apa permulaannya. Haha..

    ReplyDelete
  3. hihi..cik akak macam tak feel je tengok..hahaha...ada kehilangan aura je :)

    ReplyDelete
  4. thanks sb berikan respon semua ;)

    ReplyDelete