e

Wednesday, November 27, 2013

WW: Agaknya Korang Sempat Tak Terjemah Bahasa Isyarat Ni?


PS: bayangkan, anda sedang scuba diving bersama rakan, tiba2 rakan anda menunjukkan isyarat di atas.. agak-agak, sempat tak anda terjemahkan nya? hehe


18 comments:

  1. pergh...erm..xtaw nk buat mcmna la ye bila dah jd mcm ni..T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. berenang vertical, samada ke atas atau ke bawah dari posisi asal, sbb jerung tak boleh cepat2 kona badan dia bila tengah meluru ke arah sesuatu ^^

      Delete
  2. Replies
    1. oo.. dia nak gitau, ikan jerung yg datang tu, bapak besor giler.. perkataan pertama tu mcm kata penguat la.. :))

      Delete
  3. wow....ada bahasa isyarat kena belajar kalau menyelam nanti....

    ReplyDelete