e

Sunday, December 22, 2013

Selesai Exam Di OUM Kota Bharu

Assalamualaikum dan selamat pagi. Alhamdulillah, Zam baru selesai menduduki exam untuk kertas  terakhir semester ni. Lega lah juga bila keluar dari dewan tadi, sebab beberapa hari dah tak dapat tidur dengan elok.. Campur dengan letih lagi..

Sekarang, tinggal satu tugasan lagi nak dihantar minggu depan..


12 comments:

  1. smga berjaya....area pasir puteh ada langsuir yer ker, alang2 duk kb tu apa kata admin siasat betul ker tak hehehe

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum...zam,

    wahh.. zam pun belajar kat oum gak... samalah kita , Alhamdulilah tu hari dah konvo ke 15 oum di PWTC meriah sangat. Rasa penat belajar hilang..hehehe.

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam.. fuhh mesti lega kan!

      Delete