e

Sunday, December 15, 2013

Nasi Goreng Cendawan Jadi Pilihan Dari Dulu


Assalamualaikum & selamat petang guys. Selesai mengambil peperiksaan di OUM Kota Bharu, Zam keluar makan dengan seorang rakan. Lapar sangat sebab masing masing tak bersarapan pagi tadi. Menu yang dipesan bila ke kedai makan tersebut, seperti biasa Nasi Goreng Cendawan. Memang dari dulu, kalau keluar akan dengan rakan tersebut di kedai tu, kami akan pesan nasi ni. Dah terbiasa kot..

PS: Mengantuk betul ni... Nak tertidur je rasa kat OUM ni.. Nak balik, masih jem depan ni.. Jadi tunggulah kejap..

14 comments:

  1. nasi goreng kampung pun sodap :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zam suka nasi goreng kampung kat kedai area rumah zam di serdang.. mmg best ar

      Delete
  2. tak pernah rase pon nasi goreng cendawan .. paling suka nasi goreng kampung ! sedap dan pedasss .. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha samee.. zam suke sb ade cili hijau dlm tu ;) mmg sedap pedasnya

      Delete
  3. oh, antara spesis nasi goreng feveret masa study kat ganu dulu, selain nasi goreng ikan masin dan nasi goreng kampung ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasi gorang kampung tu feveret zam :)) oo.. study kat mn tu? umt?

      Delete
  4. tak pernah dengar ..ni first time nampak nasi goreng cendawan..dalam gambar.., boleh la cari kat kedai makan nanti..

    ReplyDelete
  5. dah lama tak makan nasi goreng nie.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. zam pun kira dah lama tak mkn ni.. blik kb je bru jumpa

      Delete